هر روز یه کم بهتر

مشخصات بلاگ
هر روز یه کم بهتر

سلام، مهری رجبی هستم و از یادگرفتن و یاد دادن لذت میبرم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۲ ب.ظ

امروز 1400/5/19

دریافت

سلام. خودمم باورم نمیشه. این روش هر روز یه کم برای من اینهمه برکت داشته. امروز سوره 91 ام قرآن رو شنیدم. اوایل سال جدید بود که این کار رو شروع کردم. از سوره 25 یعنی سوره فرقان شروع کردم و الان تو کمتر از 5 ماه رسیدم به سوره 91 ام. فقط خدا میدونه که چقدر آگاهیم بیشتر شده. من که حتی نمیتونستم 10 دقیقه قرآن دستم بگیرم و سریع خوابم میبرد ساعتها و ساعتها قرآن میشنوم و از میزان حیرتم از آگاهی هایی که تو این آیات هست چشمهام گردتر و بازتر میشه.

اقدام بعدی که 21 فروردین امسال شروع کردم، زبان انگلیسی بود. تخصصی و درست و حسابی یادگیری انگلیسی رو تو خونه شروع کردم. از دوره های گرمر استاد درویش و اپ های کمکی و پیج های اینستاگرام مفید. امروز یعنی 19 مرداد یه کصاحبه داشتم با یه موسسه ای تو تهران که مدرس آنلاین میخواستن برای تدریس انگلیسی. یعنی از صفر به جایی رسیدم که میخوام انگلیسی درس بدم. خدایا شکرت.

 

ای تکامل، ای تکامل دوست داشتنی

عاشقتم.

ای هر روز یه کم بهتر شدن،

عاشقتم.

ای ناامید نشدن و ادامه دادن

عاشقتم.

 

خدای خوبم اجازه نده این نتایج که یه قدم یه قدم به سمتشون حرکت کردم و بهشون رسیدم، از یادم بره.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۹
mehri rajabi

هر روز یه کم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی