هر روز یه کم بهتر

مشخصات بلاگ
هر روز یه کم بهتر

سلام، مهری رجبی هستم و از یادگرفتن و یاد دادن لذت میبرم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

امروز 1400/4/28

اول کلامم رو شروع میکنم با یاد خدای مهربونم. نمی تونم شدت سپاسگزاریم رو از خداوند در قالب کلمات بگنجونم، از بابت مسیری که منو بهش هدایت کرده. مسیر یادگیری و یاددهی.

خدایا ازت ممنونم. این روزا به شدت مشغول یادگرفتن زبان انگلیسی هستم و به طرز مشهود و ملموسی دارم پیشرفت میکنم.

دوره گرامر رو کامل گذروندم و مشغول خلاصه برداری و در واقع یه جورایی دسته بندی و تثبیت اونها توی ذهنم و توی دفترم هستم. خیلی این مرحله خوبه. برای من شبیه این قالی بافیه: مرحله اول که سه ماه طول کشید و من کل گرامر رو دیدم و نوشتم شبیه به مرحله پر کردن فضاهای خالی توی هر رچ. اون وقتهایی که با مامان قالی بافی میکردم، مامان از روی نقشه، چاله ها رو روی قالی میزد و من بعد او پر میکردم. بعد از این که رج کامل میشد، نوبت پود زیر و پود رو و شانه زدن و قیچی کردن بود. در مورد زبان هم من مرحله پر کردن رج رو انجام دادم و الان تو مرحله ی پد زیر و پود رو هستم. یعنی مرحله ای که باید این رج پر شده رو مرتب کنم و بهش نظام بدم و تو جای درستش تثبیتش کنم و به خوبی ازش استفاده کنم.

 

امروز آهنگ سلنا گومز به نام "who says" رو نوشتم و گوش دادم بارهاو بارها و کلمات این آهنگ دارن از جلوی چشمای من رژه میرن. خیلی خوبه، خیلی. این جزوه رویاهای من بود که یه روزی آهنگ خارجی رو بشنوم و درک کنم. خدایا شکرت.

Yes, dreams come true.

 

راستی قرآن خوندن هر روزه ام هنوز به قوت خودش باقیه و امروز سوره مدثر رو خوندم و شنیدم و لذت بردم از آیاتش.

چقدر این تکامل خوبه واقعا. خدایا شکرتsmiley

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۸
mehri rajabi

هر روز یه کم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی