هر روز یه کم بهتر

مشخصات بلاگ
هر روز یه کم بهتر

سلام، مهری رجبی هستم و از یادگرفتن و یاد دادن لذت میبرم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

دیروز یه کلیپ عالی از یوتیوب پیدا کردم و ترجمه اش کردم و گذاشتم تو پیج astronomy_training تو اینستاگرام.

به شدت توصیه میکنم که این کلیپ عالی و از دست ندین.

هم برای بزرگترا خوبه و هم بچه ها و نکته دیگه اینکه به بهتر شدن زبان انگلیسی تون هم کمک میکنه.

این وبلاگ محدودیت حجم آپلود داره و نمتونم کل کلیپ رو اینجا بگذارم.

به امید خدا خیلی زود وب سایتم رو راه اندازی میکنم و از این محدودیت های این مدلی راحت میشیم.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی